CAUSE I'M HAPPY - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Achouak Lukili - WaarBenJij.nu CAUSE I'M HAPPY - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Achouak Lukili - WaarBenJij.nu

CAUSE I'M HAPPY

Door: Achouak

Blijf op de hoogte en volg Achouak

28 Maart 2014 | Nederland, Nederland

Lieve volgers, familie en vrienden! O, wat ben ik opgewonden! Ik heb op mijn koffer gesprongen van vreugde, maar ook om hem dicht te krijgen... Ik neem altijd te veel mee.. Maar morgen ga ik weg! Heerlijk, een onbezonnen tijd tegemoet. Ik verwacht veel gezelligheid, gelach, nieuwe ontdekkingen, mooie plaatsen en natuurlijk lekker eten!

• 28 Maart 2014 - 13:57

Jet Van Klaveren:

Hoi Achouak,

Leuk dat je meegaat en nu al zo enthousiast bent.
    Tip: neem zonebrand mee!

JET

Verslag uit: Nederland, Nederland

28 Maart 2014

CAUSE I'M HAPPY
Achouak

Ik ben Achouak Lukili en ik ben achttien jaar oud. Ik ben gek op winkelen, dansen en eten. Ik heb net mijn havo diploma op zak en hou nu een tussenjaar, omdat ik nog niet weet wat ik wil gaan studeren. Daarom ga ik nu deze reis ondernemen! Ik heb er erg veel zin en vindt het een leuke uitdaging! Even lekker weg! Here I come!